Att lämna anbud

Gör så här

Att tänka på

1. Skapa konto på Kommers Annons.
2. Registrera e-postadress och ett lösenord samt företagsuppgifter.
3. Aktivera ditt konto via den länk som skickats till din e-postadress.
4. Logga in.
5. Välj den upphandling du är intresserad av.
6. Anmäl ditt intresse för upphandlingen.
7. Nu har du fått tillgång till upphandlingsdokumenten och har möjlighet att ta del av frågor och svar samt eventuella kompletteringar.
8. Anbud lämnas elektroniskt.
1. Läs igenom upphandlingsdokumenten noggrant.
2. Har anvisningarna följts?
3. Har anbudsformuläret använts?
4. Uppfylls alla obligatoriska krav?
5. Är alla frågor besvarade?
6. Har alla begärda handlingar bifogats och är de på svenska?
7. Är de bifogade handlingarna aktuella?
8. Glöm inte att uppge fullständiga uppgifter om referenser om sådana efterfrågas.
9. Har behörig person skrivit under anbudet?
10. Lämna in anbudet i tid.

 


 

Hittade du inte vad du sökte?