Välkommen till upphandlingsdialog

Inköpscentralen bjuder in intresserade leverantörer till dialog inför kommande upphandling av ramavtal för fastighetstekniska arbeten för Osby kommun och Östra Göinge kommun, samt bolagen i dessa kommuner.

Deltagande kan också ske via Teams.

Vi presenterar upphandlingens omfattning och tänkta utformning. I samband med detta önskar vi få leverantörers synpunkter. Finns det frågor inför denna dialog får du gärna skicka dessa per mejl till upphandling@osby.se eller upphandling@ostragoinge.se.

Anmälan görs till någon av ovanstående e-postadresser senast måndag 21 september.

Tid

Torsdagen den 24 september kl. 10-12

Plats

Osby kommunhus, sammanträdesrum Osby

Anmälan

Senast den 21 september till upphandling@osby.se eller upphandling@ostragoinge.se

Kontakt

Välkommen att kontakta oss på inköpscentralen:

Carola Radeklev Fröjd (administratör), 044 – 775 60 47, carola.radeklevfrojd@ostragoinge.se
Emma Löndahl (upphandlare), 044 – 775 60 82, emma.londahl@ostragoinge.se
Sandra Lavesson (upphandlare), 044 – 775 60 23, sandra.lavesson@ostragoinge.se
Jonna Sjölin Stone (upphandlare), 044 – 775 60 81, jonna.sjolinstone@ostragoinge.se
Lisa Stanley (upphandlare), 044 – 775 63 03, lisa.stanley@ostragoinge.se
Gabriella Olsson (upphandlare), 044 – 775 60 86, gabriella.olsson@ostragoinge.se
Marie Hansson Persson (inköpscontroller), 044 -775 60 89, marie.hanssonpersson@ostragoinge.se
Magnus Strand (hållbarhetsspecialist), 044 -775 60 85, magnus.strand@ostragoinge.se
Daniel Oredsson (upphandlingschef), 044 – 775 60 27, daniel.oredsson@ostragoinge.se


Hittade du inte vad du sökte?