Personal som inte bryr sig
Synpunkt (sammanfattning)
Boende på Brobyvägen berättar att personal på Källgatan är otrevliga, att de inte bryr sig. Personal bryr sig inte när brukarna berättar.
Svar (sammanfattning)
Verksamhetens mål är alltid att våra kunder ska få de insatser de är i behov av utförda på ett bra sätt och med ett gott bemötande från personalen som arbetar i där. Vi är därför tacksamma för information om när detta inte fungerar. Det förs kontinuerlig dialog med personal om våra kunders behov av insatser och om vikten av att ett gott bemötande. Vi kommer nu på nytt att samtala med arbetsgruppen om arbetets innehåll, utförande och vikten av ett gott och professionellt bemötande.
Diarienummer
2024-01547
Typ av synpunkt
Klagomål
Synpunkten inkommen
2024-11-15
Svar lämnat
2024-11-18
Handläggare
Annika Brandtesjö, enhetschef
Hittade du inte vad du sökte?